Mijn resterende Groene Punten 0
0 items in mijn winkelwagen t.w.v. 0 Groene Punten
Hoe moet ik bestellen?
U kunt hier klikken om naar de pagina ‘Hoe werkt het’ te gaan.
De leukste groene producten wint u bij de Groene PostcodePrijs!

FAQ's

Kan iemand mij helpen met het installeren van de producten?
Mogen de producten op een ander adres worden afgeleverd?
Mogen derden gebruik maken van mijn prijs?
Het product dat ik heb besteld is stuk aangekomen, wat moet ik doen? 
Kan ik bijbetalen als mijn Groene Punten op zijn? 
Het product dat ik heb besteld is stuk maar het valt nog wel binnen de garantie. Wie moet ik benaderen? 
Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat moet ik doen? 
Wat is de levertijd van mijn producten? 
Ik heb per ongeluk een foute bestelling geplaatst, wat moet ik doen? 
Kan ik een product nog annuleren nadat ik het heb besteld? 
Op de website van de Nationale Postcode Loterij heb ik gelezen dat ik de Groene PostcodePrijs heb gewonnen maar ik weet niet hoe ik moet inloggen. 
Installatie elektronica
Apparaten die via BCC bezorging worden geleverd, worden door de bezorgers aangesloten op de daarvoor aanwezige bron. Indien u problemen heeft met het aansluiten of de installatie van het apparaat, kunt u contact opnemen met BCC via  020-6584435.
  • Het aansluiten in de woning gebeurt op bestaande voorzieningen voor zover deze op de plek van het nieuw te plaatsen apparaat zijn aangebracht, compleet en bruikbaar zijn. 
  • Nieuwe koel/vrieskasten dienen na bezorging minimaal 4 uur stil te blijven staan. Na deze periode mogen ze worden aangesloten op het elektriciteitsnet. 
  • Lees altijd goed de gebruiksaanwijzing door voordat u het apparaat in gebruik neemt. 
 
Afwijkende situaties: 
  • Oude trekschakelaars (zgn. wip- of tuimelschakelaars), dubbele of afwijkend geplaatste trekschakelaars mogen alleen worden aangesloten door erkende installateurs. 
Voor meer informatie over installatie van producten uit de categorie elektronica kunt u bellen met BCC:  020-6584435
 
 
Wanneer u uw producten op een ander postadres wilt laten bezorgen, dient u hiervoor schriftelijk een brief of email te versturen naar groenepostcodeshop@twinstone.nl met deze aanvraag. 
 

 
Het is niet toegestaan Groene Punten te verkopen, te ruilen of te laten gebruiken door anderen dan de winnaar van de Groene PostcodePrijs en daarmee de rekeninghouder. Indien u uw producten op een ander postadres wilt ontvangen, kunt u dit schriftelijk kenbaar maken door een brief te schrijven of een email te versturen maar: groenepostcodeshop@twinstone.nl. U kunt natuurlijk ook zelf producten aan familieleden of vrienden weggeven. 

 
 
Onderstaand de telefoonnummer van de leveranciers. Kijk op uw pakbon van welke leverancier het product is wat u besteld hebt en vragen over hebt.
  • Eco-movement  020-7163660. 
  • BCC  020-6584435
  • Voor overig productfalen kunt u contact opnemen met de Twinstone klantenservice:  070 326 02 15.
Ja, mocht u Groene Punten tekort komen dan kunt u bijbetalen. 1 Groene Punt staat gelijk aan € 2,-. 
Bij het afrekenen van uw producten kunt u de ontbrekende Groene Punten bijbetalen met iDEAL. Vergeet niet daarna uw bestelling af te ronden.

 
U kunt contact opnemen met de klantenservice van Twinstone  070 326 02 15 of groenepostcodeshop@twinstone.nl. U wordt dan doorgestuurd naar de juiste leverancier.



Mocht u uw brief van de Nationale Postcode Loterij kwijt zijn met daarin uw inloggegevens, neem dan contact op met de Nationale Postcode Loterij via  0900-3001500 (20 ct. p.m.). Zij helpen u verder.



De levertijd van de meeste producten is 10 werkdagen, met uitzondering van de Vigour Ladies & Vigour Gents. Deze heeft een levertijd van 3-4 weken.


Neem direct contact op met de Twinstone Klantenservice: 070 326 02 15 of groenepostcodeshop@twinstone.nl.



Nee, nadat u het product heeft besteld kunt u het product niet meer annuleren.



Het kan zijn dat er enige tijd zit tussen het moment van het winnen van de Groene PostcodePrijs en het bericht hierover van de Nationale Postcode Loterij. U ontvangt vanzelf een brief van de Nationale Postcode Loterij met daarin uw inlogcode en wachtwoord, bewaar deze brief goed.



Nee, u kunt uw Groene Punten niet inwisselen voor geld.